San Francisco Skyline

San Francisco Skyline

søndag den 16. december 2012

16. december: Oliver's fødselsdag

I går startede jeg dagen ud med bare at slappe af. Vi skulle i går eftermiddags til Oliver's fødselsdag, så jeg ville op og træne inden vi tog afsted. Jeg tog derfor op for at træne. Jeg lavede det samme, som jeg gjorde tirsdag og torsdag, så jeg endte med at træne ca. 1,5 måned. Men derudover havde jeg besluttet, at jeg ville tage en yoga time. Det var meget sjovt at prøve, men jeg er godt nok ikke vildt god til det.
Da jeg havde været i bad og så videre, var jeg ved at være klar til at tage til Oliver's fødselsdag. Jeg fulgtes med Laura, Karl og Asher derop. Det var i Village Well hans fødselsdag blev holdt. Vi kom ovenpå, hvor der var massere af mennesker og mad. De havde fået lavet en rigtig flot kage, hvor Owen deres hund kører en bil. Den var super flot. Det var rigtig sjovt og hyggeligt. Alle børnene legede bare rundt, og de hyggede sig. Jeg mødtes Oliver's far og Vanessa's mand. Det var super hyggeligt, og det var helt klart noget andet end en dansk fødselsdag. Efter det var klokken mange, så det var bare hjem og slappe af resten af dagen.

15. december :)

Yes.. :)

I dag har jeg ikke lavet det helt store. Laura og Karl skulle til et babyshower, så de spurgte, om jeg kunne kigge efter Asher et par timer. Jeg skulle være deroppe klokken 11. Jeg tog Asher med ud og gå en lille tur inden det var tid til frokost. Så var det jo tid til, at Asher skulle sove. Inden han vågnede igen var Laura og Karl kommet hjem. Så havde jeg resten af eftermiddagen og aftenen fri, men jeg blev bare hjemme og slappede af. Så nu er det snart i seng.

16. december :)

Lækkert.. De smager så godt.

3. søndag i advent og nu med lidt mere rigtig adventskrans :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar